ישנם כמה מקומות בישראל הידועים כמקומות התארגנות לחתונה. ביניהם נוכל למצוא מלונות ידועים ומהודרים בעיקר, ומספר פנטהאוזים. ברגע שהמקומות האלו הם חלק מסביבה חיצונית נוספת, ולא ממוקמים בצורה מבודדת ושקטה, הם לא ממש עוזרים לנו לצאת משגרה, נכון? מי רוצה להתארגן לחתונה ולשמוע ברקע עבודות בנייה, למשל?

למה להתארגן בחוץ ולא בבית?

שאלה מצוינת. גם ככה יש המון הוצאות לקראת החתונה, ומנסים לחסוך היכן שאפשר, נכון? אז זהו, שלא. ההתארגנות בבית לא מאפשרת את היציאה מהשגרה, החגיגיות, היוקרה, המעמד הזה של פעם בחיים. ברגע שמתארגנים בבית, הכל מרגיש שגרתי, בכל זאת, זה הבית. הבחירה במקום התארגנות חיצוני ויוקרתי מחוץ לבית, הוא לא התחום בו יש לחסוך בהוצאות, תהיו בטוחים.

למה לבחור בוילה גליליי כמקום התארגנות לקראת האירוע?

כולנו מסכימים כי יום החתונה וגם יום לפני החתונה הם ימים מרגשים ביותר, ימים שייזכרו למשך כל החיים.
המשמעות של בחירת מקום איכותי, פסטוראלי, שקט, על מנת להתארגן לפני החתונה, משפיעה במודע ולא במודע על ההמשך.
דמיינו לעצמכם התארגנות במלון דירות פשוט.. איפה הפינוק? איפה היוקרה? איפה ההרגשה החגיגית שעוטפת את היום המיוחד הזה?
וילה גליליי הוא מלון בוטיק בצפון, והוא ללא ספק המקום המושלם להתארגנות לחתונה, בעיקר בשל החדרים היוקרתיים, אשר משרים אווירה חגיגית, וכמובן עוזרים להתארגנות לקראת החתונה להיות הרבה יותר נעימה, כייפית, חוויה בפני עצמה. בואו נסקור את כל היתרונות שהמקום הזה מציע, ולמה הוא מושלם כמקום התארגנות לחתונה בצפון.

ממוקם בהר כנען – יותר ציורי מזה?

וילה גליליי הוא מלון בוטיק בצפון אשר ממוקם בהר כנען, סמוך לעיר צפת המיוחדת. הר כנען, מעצם שמו, משרה אווירה ייחודית וקסומה לכל הבאים למרגלותיו, ואם נוסיף לזה את הנוף הייחודי של הגליל ואיזור צפת, אשר שופע ירוק, נחלים, ואנשים מחייכים, הרי שמצאנו את המתכון המושלם.
המלון ממוקם באיזור שקט, רגוע, בדיוק מה שצריך כשמתארגנים לחתונה, אינו הומה אדם, אין פקקים בדרך, ואפשר להיות בטוחים שכל מי שלוקח חלק בהתארגנות המשותפת, יגיע בזמן!

לא רק התארגנות לחתונה – גם חתונות ואירועים קטנים

בוילה גליליי ניתן לקיים אירועים קטנים, אירועי בוטיק וחתונות בגודל של עד כ-100 איש, היתרון בחתונות קטנות הוא ברור ומורגש לאורך כל האירוע עם תשומת לב לכל הפרטים ובעיקר לפרטים הקטנים, דיוק בטעמים של המנות ובאופן הגשתן .
היתרון בחתונות בוילה גליליי הוא שכל האורחים שלכם יוכלו להנות ולהרים לכם את הרחבה מבלי שיצטרכו לנהוג הביתה בחזרה אצלנו כולם חוגגים! ביננו מה יותר טוב ממלון בוטיק מפנק להירגע מהטירוף שהיה לכם בחתונה?

מה יש במלון?

וילה גליליי מכילה 24 חדרים מעוצבים בסגנון כפרי, החדרים במלון מעוצבים בהשראת העיר צפת, נוף ילדותם של בעלי המקום והיוותה השראה רבה לעיצוב המלון. המקום מכיל אוסף פריטים ייחודיים, אשר נבחרו בתשומת לב רבה, ובהשקעה אמנותית מלאה, מה שמוסיף המון לאווירה הייחודית של המקום. ניתן לבחור מתוך מגוון סוגי החדרים הקיימים במקום, את החדר / החדרים המתאימים לכם ביותר עבור ההתארגנות.

המלון מציע גם מטבח גלילי איכותי, עם ארוחות בוקר עשירות אשר כוללות מגוון צבעוני ויפהפה של מאכלים טריים ומאפים בעבודת יד.במקום תוכלו ליהנות מספא יוקרתי אשר מציע מגוון עשיר של טיפולים איכותיים, הפינוק המושלם לפני האירוע, נכון? דמיינו לעצמכם להתחיל את יום ההתארגנות של החתונה, האירוע הגדול, בטיפול מפנק אשר מרפה את השרירים ונותן מזור לגוף?

אטרקציות לחתונה

אם כבר בחתונה עסקינן, ובחרתם בוילה גליליי, הפיתרון המושלם והמפנק ביותר למקום התארגנות עבור החתונה שלכם בצפון, בואו נסקור מספר אטרקציות מיוחדות לאירועים שיתאימו לחתונה שלכם, מוזמנים לקבל השראה ורעיונות!
אטרקציות צילום – כיום תחום הצילום נהיה מאוד פופולארי בעיקר באירועים, ככל הנראה בגלל השיתוף המהיר והאותנטי ברשתות החברתיות. תוכלו ליהנות היום מאטרקציות צילום כגון תא צילום, צילום מגנטים, קיר צילום לבן ואטרקציות נהדרות נוספות!
מסיבת פול מון – אחד הטרנדים הלוהטים! אביזרים מדליקים, זוהרים וצבעוניים, איפור מושקע, צוות רקדנים שמקפיץ את הרחבה, כל אלו יבטיחו שהאירוע יהיה הכי צבעוני, שמח ובלתי נשכח שיכול להיות!